Van postzak tot ...........

Van postzak tot ...........

zaterdag 30 oktober 2010

Postzak project nummer 8 Kerst sok

Mijn kinderen hadden vroeger een kerstsok aan de schoorsteen hangen, die ik nog steeds heb. Elk jaar hangen ze toch ook nu nog weer in onze kamer. Zelf vind ik dit een speciaal iets. Nu wou ik voor sinterklaas iets maken voor mijn kleinste achterneefje, en kwam op het idee om ook een kerst sok voor hem te maken van een postzak. Om hem speciaal te maken heb ik er zijn naam op laten borduren.

2 opmerkingen:

  1. Mooi, hoor jouw creaties van postzakken! Heb je er zo veel op voorraad?
    Fijne zondag.
    Groet, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi leuk dat je een reactie hebt geplaatst, ik heb net mijn nieuwste creatie geplaatst, ik kan inderdaad de komende tijd nog even vooruit met de zakken (moet ook wel anders moet ik op zoek naar weer een nieuwe uitdaging)

    Groet Janet

    BeantwoordenVerwijderen