Van postzak tot ...........

Van postzak tot ...........

zondag 29 april 2012

Postzak project nummer 36 tweemaal dezelfde laptophoes


Begin april kreeg ik het verzoek om een laptophoes te maken, de wensen die erbij hoorde waren:
Opening over de lange kant.
Jaartal   61, 79, 99. 79, 91 of 2000. ( Ik had alleen 79 en 91)
Vale kleuren.
Binnenkant bruin nepbont.
Graag de Franse tekst Postes des Pays-Bas duidelijk in beeld.

Zo gezegd zo gedaan, de hoes opgestuurd en weer een blij mens,
tot ik vorige week bericht kreeg dat de laptop gestolen was, met hoes notabene, dat was natuurlijk het ergste. Ik kreeg toen ook het verzoek om precies dezelfde hoes nogmaals te maken, zo gezegd zo gedaan, ik zou zeggen zoek de verschillen.

Eén gelukje voor mijn man, weer 2 euro voor de sponsoring voor 
GROOT VERZET TEGEN KANKER  voor zijn klim van de Mont Ventoux op 1 september.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten