Van postzak tot ...........

Van postzak tot ...........

maandag 6 mei 2013

Postzak project nummer 46 diverse spullen voor Koninginnedag 2013


30 april was het dan onze laatste Koninginnedag, en om dat te vieren besloot ik samen met mijn dochter Kim op een braderie in Hollandscheveld te gaan staan.

Normaal maak ik bijna geen spullen in voorraad, maar voor deze gelegenheid toch maar wat gemaakt om de kraam goed vol te krijgen. En ook Kim was nog druk bezig geweest om spullen van gewone stoffen te maken.

De dag begon koud, en ook heel rustig, maar toen de zon ging schijnen en al het belangrijke op de tv afgelopen was, kwamen de mensen toch nog even naar de markt, de reacties op de kraam waren
 heel positief maar de verkoop daarentegen slecht. Ik heb wel veel visitekaartjes uitgedeeld, en hoop dat daar nog iets uit voor komt. 




Rond het middaguur was het dan 

ook helemaal gebeurd met de 
belangstelling en waren we blij 
dat we de boel om half vier 
konden inpakken.



1 opmerking:

  1. Jammer hé, van al je moeite. Aan de spulletje ligt het niet, want het ziet er super uit.

    Ik heb het ook een keer gehad op een beurs, zowat niets verkocht.
    Nou hoop dat je alsnog wat verkoopt.
    groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen