Van postzak tot ...........

Van postzak tot ...........

zaterdag 8 februari 2014

Postzak project nummer 54 Extra vakken bestaande tas

Ik kwam laats bij een dame uit het dorp, die creatieve workshops geeft in decoraties. Ik had mijn postzakkentas bij me, en ze vertelde me dat ze afgelopen zomer op vakantie ook één had gekocht, en dat ze hem erg mooi vond.

Enkele weken later kwam ik haar weer  tegen op een creatieve markt, daar begon ze over de tas, dat ze toch wel vakken miste, ik heb de tas toen ook even bekeken en begreep direct wat ze bedoelde, er zat alleen een vak aan de binnenkant voor eventueel een telefoon. Ze kon dan ook nooit iets terug vinden in de tas.



Ik heb haar aangeboden wat extra vakken te creëren, en heb vervolgens een vak aan de buitenkant gemaakt en een extra vak met rits aan de binnenkant, verder heb ik nog een haak eraan genaaid voor de finishing touch. 







Ze is er erg blij mee en kan haar spullen nu eenvoudig vinden.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten