Van postzak tot ...........

Van postzak tot ...........

zondag 29 mei 2011

Postzak project nummer 19 Rolkussens

Om weer eens iets nieuws te maken had ik nog twee rolkussens liggen, waar ik nog steeds een nieuwe hoes omheen wou hebben, ik heb weer een zak opgezocht en ben aan de slag gegaan.

Ik zat wel in twijfel want die borduurmachine stond ook erg te lonken, maar ik heb mezelf kunnen bedwingen en hem (voorlopig) uit gelaten. De kussens waren vrij vlot klaar.


En Sandra van Muntstraatje had me al gewaarschuwd dat de borduurmachine erg verslavend was en dat het bij haar heel wat jaren heeft geduurd dat ze de borduurmachine een dag niet aan had gehad, toen de kussens dan ook af waren kon ik het niet laten om de borduurmachine toch maar even aan te zetten.

Ik heb plaatjes van Hello Kitty (zijn mijn nichtjes erg gek op) van internet afgehaald en heb die op stof geborduurd, ik vind dat ze voor een beginner best leuk zijn geworden en denk dat ik daar maar knikkerzakken van ga maken.
Ik ga nu op zoek naar een goede handleiding hoe ik applicaties kan maken, als het plaatje dan goed lukt kan ik hem ook nog gebruiken.

 Maar binnenkort meer hierover.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten