Van postzak tot ...........

Van postzak tot ...........

maandag 13 juni 2011

Borduurprojectnummer 3 en 4

Deze week nog twee knisperdoekjes gemaakt voor nieuw geboren baby’s, ze vallen allemaal echt in de smaak. Het zijn dan ook leuke cadeautjes.






Ook de verzoeken voor postzak artikelen begint weer wat toe te nemen dus vanaf nu maar weer mijn creatieve brein loslaten op o.a. een luiertas.
Een collega liet me laatst een leuke site zien van allerlei hoezen gemaakt van dekens, en wat wil nu het geval, kom ik op de rommelmarkt vandaag twee hele leuke dekens tegen voor een koopje, die ook maar mee naar huis genomen en zo neergelegd dat de honden er niet op kunnen gaan liggen maar dat ik ze wel elke dag zie liggen om mijn gedachten goed te laten werken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten